Akcja ta, zainicjowała w kwietniu 2021 roku działalność Kolektywy i była odpowiedzią na kampanię Fundacji „Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara”, która zalała całą Polskę. Inspiracją był billboard ze zdjęciem stóp i napisem „mam 11 tygodni”. Chodziło o to, by nie wdając się w wojnę ideologiczną przejąć narrację kampanii i beztrosko użyć jej dla siebie. W tym celu zachęcałyśmy każdego na Facebooku do zrobienia zdjęcia swoich stóp i obliczenia ile ma tygodni: „Mam X tygodni. A Ty? Odczarujmy billboardy na ulicach i cieszmy się życiem! Zrób zdjęcie podeszw swoich stóp i napisz ile masz tygodni! (A jeśli to zbyt trudne, użyj w aparacie wyzwalacza lub poproś o pomoc bliską osobę☺) Skopiuj albo udostępnij. KOLEKTYWA”